Sunday 13 December 2015

Alhamdulillah... Tahniah kepada anak-anak Prasekolah SKT yang telah berjaya merangkul "Title Naib Johan " Futsal di Karnival Bijak Prasekolah Peringkat Daerah Seremban di SK Panchor pada 29.8.2015.

Kilauan perak di dada kami semua... Alhamdulillah...


Sungguh tak ku sangko... compodak buleh jadi nangko... hehe...  kami hanya target melepasi peringkat kumpulan.. Alhamdulillah, tidak disangka-sangka dianugerahkan Allah sampai ke peringkat Akhir dan berjaya meraih tempat kedua.. Syukur ke hadratMu ya Allah..




Poning kepalo.. sumo team hebat-hebat nih... Taktik apo yang nak diguno pakai ni.. pocah kepalo dibuek eh lobai... hehe









Ayuh semua! kita rempuh....
(Semangat lopeh makan biskut rimau 2 keping)















"Gempur..!!! Gempur..!!! Gempur...!!!"
Jerit kami sampai air liur bersemburrr- semburrr










# Peringkat Kumpulan

> SK TEMIANG VS SK DESA JASMIN ~ 0 - 0
> SK TEMIANG VS SK PAROI.~ 1 - 0


Juara Kumpulan





# Pusingan ke 2


> SK TEMIANG VS SK PAROI JAYA~2 - 0

Suku Akhir 


> SK TEMIANG VS SK TMN SERI MAWAR ~2 - 0

Separuh Akhir


> SK TEMIANG VS SK AMPANGAN~ 2- 0










*** AKHIR ***
> SK TEMIANG VS SK LABU BT 10. ~ 1- 2

# Nampak dalam gambar tu... penjaga gol dah tutup mulut? penjaga gol kami yang hanya melepaskan 1 gol sepanjang kejohanan... muntah-muntah untuk kali yang ketiga.. kesian jugak... tak minum pagi di rumah katanya selepas muntah kali pertama.. bila disuruh makan hanya sedikit makanan yang dijamah... Tahun depan memang kena sediakan coklat yang mencukupi untuk anak-anak... kalau tak jadilah macam ni... akibatnya kami terpaksa menggunakan penjaga gol yang kedua.. penjaga gol kedua kami juga hebat, dan pernah bermain 1 perlawanan sebelum ini... takpelah.. dah memang rezeki hanya Naib Johan... Tahniah kepada pemain-pemain SK Labu Bt 10 juara pada tahun ni.. Tahun depan kalau ada rezeki boleh kita bersua lagi... hehe



Walaupun tewas tipis 1-2 di tangan SK Labu Bt 10 di Peringkat Akhir Kejohanan, namun kegigihan mereka untuk memenangi setiap perlawanan akan tetap akan dikenang sebagai wira yg tidak didendang di sepanjang kejohanan.. percayalah.. kamu semua kebanggan kami! Berikut adalah keputusan perlawanan sehingga ke Final

Akhir kata jutaan terima kasih yg tidak terhingga kpd semua ibu bapa & penjaga yg memberikan sepenuh sokongan kpd anak2 prasekolah kita... teruskan sokongan anda semua di masa akan datang!

Gempur Temiang Gempur!!!

                                                                                                                                    29 Ogos 2015


No comments:

Post a Comment